| 2016 | Styczeń

• Stomatolog – Katowice
    Artresan

Stomatolog – Katowice

Na pewno wiemy o tym, że dieta młodych osób musi wyglądać nieco inaczej, aniżeli nasz własny sposób żywienia. Jeśli więc mamy swoje dzieci, musimy zapewnić im same, pełnowartościowe produkty. Które z nich będą najlepsze? Z pewnością musimy początkowo wyeliminować pewne produkty z diety swoich dzieci. Niewskazane będą w szczególności słodycze, ponieważ zawierają jedynie mnóstwo cukru

• Rehabilitacja – Katowice
    Artresan

Rehabilitacja – Katowice

W dzisiejszej dobie rozwoju, mamy wiele skutecznych środków, które mogą wspomóc nasze zdrowie. Każdy wie, że wypoczynek i regeneracja są jedną z podstaw zachowania kondycji i sprawności całego organizmu. Rehabilitacja może przynieść nam wiele dobrego, i nie musi być podejmowania tylko w przypadku poniesienia kontuzji. Bardzo dużo słyszy się ostatnio o biofeedbacku, czyli o sprzężeniu

• Psycholog – Katowice
    Decanabol

Psycholog – Katowice

W dzisiejszym świecie coraz powszechniejsze są problemy związane ze złym samopoczuciem. Są różne przyczyny podobnego stanu rzeczy, jednak szczególnie zastanawiające powinny być takie objawy, jak nieustanne zmęczenie, brak radości z czynności, które dotąd sprawiały nam radość, problemy ze snem, koncentracją, brak apetytu i spadek wagi ciała, utrata zainteresowań i chęci do podejmowania aktywności. Takie objawy,

• Medycyna estetyczna – Katowice
    Diagnostyka różnicowa

Medycyna estetyczna – Katowice

Mylnym skojarzeniem jest to, że medycyna estetyczna zajmuje się tylko usuwaniem zmarszczek. Odmłodzenie skóry to tylko jedna z nielicznych jej odgałęzień. Medycyna estetyczna odpowiada także za niwelowanie defektów oraz stanów chorobowych skóry. Sprawdzi się więc także w popękanych naczyniach krwionośnych na twarzy czy nogach. Jest nieoceniona przy trądziku, który stanowi dla wielu problem estetyczny. Wszelkie

• Dentysta – Katowice

Dentysta – Katowice

Sposoby na dbanie o zęby Jeśli człowiek chce cieszyć się doskonałym zdrowiem, musi zadbać o każdy element swojego ciała oraz organizmu. W tym celu powinien kontrolować, w jakim stanie są jego zęby i w razie potrzeby szybko zareagować. Jakie są więc sposoby na dbanie o własne uzębienie? Oczywiście najważniejszym sposobem jest po prostu regularne szczotkowanie

Kalendarz:

Kwiecień 2016